בלי לשים לב, מכשירי הסלולרי הפכו לאמצעי המרכזי של רובנו לצורך גלישה באינטרנט, אם זה בצריכת מידע, חיפוש או מדיה חברתית. הקהל היום מחובר למכשיר הסלולרי ואינו יכול לעזוב אותו לרגע, ולשם כך מוכן לשלם כ-4K ש"ח על מכשיר סלולרי לעומת 1-2K על נייד או על נייח. אנו רואים בתי תוכנה לכדוגמת פייסבוק שמכוונים יותר למובייל ומזניחים את המחשב השולחני (צוקרברג-ספטמבר 2012). הוצאה על אתר נוסף או לחילופין אפליקציית מובייל היא השקעה נכונה. הבחירה בין אפליקציה או אתר מובייל היא אינדיבידואלית.
אפליקציה זמינה לאחר הורדתה מחנות האפליקציות. הפיתוח יקר ומחייב צוותי פיתוח למספר מערכות הפעלה- האפליקציה תהיה במספר גרסאות (ios,android, windows8 etc...), ולכן זה יוצא פיתוח של מספר אפליקציות ולא אחת. תחזוק האפליקציה מחייב צוותי אחזקה שמכיר את האפליקציה לגרסותיה וזה מוביל להוצאות נוספות. אך ברגע שהלקוח מתקין אותה היא נמצאת שם על המסך שלו. אתר מובייל זמין דרך הדפדפן, הפיתוח זול משמעותי יחסית לאפליקציה, אין צורך בהתאמה למערכות ההפעלה רק לדפדפן ולכן יש גרסה אחת. עדכון האתר הוא מהיר וזמין לרוב ולכן גם לא יקר. הלקוח יכול להוסיף למסך קיצור דרך לאתר אך לא חייב. אתר מובייל ככרטיס עסק סלולרי, נותן את כל האינפורמציה לצרכן שלך במבנה נוח, זמין ויעיל בהתמקדות על נוחות המשתמש. אתר זה פועל כאפליקציה- כולל מקש מהיר לחיוג, מקש מהיר לsms, מקש מהיר לניווט, גלריה וכו'... הכל מוביל לעסק שלך. אתר מובייל ככרטיס עסק סלולרי, זול יותר מאתר רגיל אינו מצריך תשלום נוסף על דומיין ואחסון ולכן כיום הוא היעיל ביותר בשוק. אם משלבים את קוד הQR המנתב לאתר המובייל, שיווק דרך SMS של הURL או כל צורה אחרת , עקב זמינות גבוהה של שינוי ועידכון אתר המובייל - מקנה אקטואליות וכך נותן מענה וחיבור נכון לצרכיו של הלקוח.